Pages

Hello there!




When I'm sad, i write. When I'm happy, i write too! well only sometimes!
When I'm mad, I write again.
When I'm [name it], yes, I write everything:)
I love typing e. hehe.



Enjoy :] though ngayon palang magbibigay na ako ng warning. Halos kadramahan ung nandito because pag masaya ako, or inspired, hindi ako nakakapagsulat masyado, baliktad haha. So mas madaming drama kesa happy moments.

I'm not a good writer nga pala, usually what I write in here dere-deretso ko lang tinatype and I dont proofread it. At last na, bitin yung ibang kwento, lalo na pag inatake ako ng katamaran.


P.S.

thank you sa pagdaan dito sa blog ko

love,

Wednesday, June 7, 2017

feels..

quotes flood - kasi hindi ko maexpress ung feelings ko talaga..

Image result for wrong timing quotes
or in our case, third try?

Image result for wrong timing quotes
will "time" be ever be on our side?

Image result for wrong timing quotes
SO TRUE! :(



Image result for wrong timing quotes
maybe.. 
You will never have to force anything that's truly meant to be.:
.

Image result for maybe one day quotes
.
Image result for maybe one day quotes
or in another life..